FAQ

ΠΑΡΑΓΓΕΛΕΙΕΣ

Εάν δεν είστε ικανοποιημένοι με την ποιότητα των προϊόντων που έχετε παραλάβει, παρακαλούμε επικοινωνήστε με το Nespresso Club μέσω του τηλεφωνικού μας αριθμού χωρίς χρέωση ή μέσω της ηλεκτρονικής φόρμας επικοινωνίας μας. Για να μπορέσουμε να κάνουμε τα απαραίτητα βήματα το συντομότερο δυνατό, παρακαλούμε να κρατήσετε την απόδειξη πληρωμής και τη συσκευασία καθώς ο τυπωμένος κωδικός παραγωγής στο κουτί μας βοηθά να βρούμε τη παρτίδα του προϊόντος.

Για να μας βοηθήσετε να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση, παρακαλούμε να μας δώσετε όσο το δυνατόν περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τη ζημιά ή τα ανεπιθύμητα προϊόντα.

Για την τήρηση των προθεσμιών παράδοσης, οι ηλεκτρονικές παραγγελίες επεξεργάζονται αυτόματα από το σύστημά μας και μεταφέρονται αμέσως στο Λογιστικό Κέντρο. Εάν επιθυμείτε να ακυρώσετε ή να τροποποιήσετε την παραγγελία σας, θα πρέπει να επικοινωνήσετε με το Nespresso Club στο τηλέφωνο 8000 22 33 το συντομότερο δυνατό.

Ωστόσο, μόλις επιβεβαιωθεί η παραγγελία σας, η Nespresso δεν μπορεί να εγγυηθεί τις απαραίτητες αλλαγές ή ακυρώσεις.

Υπάρχουν δύο μέθοδοι πληρωμής:

  • Με μετρητά: Για παραγγελίες μέσω τηλεφώνου, σε μία από τις Boutique μας ή μέσω διαδικτύου
  • Πιστωτική κάρτα (Visa, Mastercard): Για παραγγελίες μέσω τηλεφώνου, σε μία από τις Boutique μας ή μέσω διαδικτύου.

H Nespresso Κύπρου μπορεί να παραδώσει την παραγγελία σας μόνο εντός Κύπρου. Εάν επιθυμείτε να στείλετε την παραγγελία σας στο εξωτερικό θα πρέπει να επικοινωνήσετε με το Nespresso Club της χώρας όπου επιθυμείτε ώστε να παραδοθεί η παραγγελία που επιθυμείτε. 

Ακολουθώντας τον παρακάτω σύνδεσμο: https://www.nespresso.com/worldofcoffee/WCP/ θα βρείτε τις χώρες όπου η Nespresso έχει παρουσία . Επιλέγοντας τη χώρα της επιθυμίας σας, θα βρείτε όλες τις λεπτομέρειες παραγγελίας και παράδοσης.


Λάβατε απάντηση στο ερώτημα σας; Αν όχι, μπορείτε να θέσετε το ερώτημα σας εδώ, όπου ένας Coffee Specialist θα σας εξυπηρετήσει με χαρά.